- döö vilket liv ja har asså

hejsan svejsan !!
nu sitter ja här på mitt övervarma rum
men det va inte det jag tänkte berätta utan innan när ja skulle te cassi vi skulle dra ut lite , så det nya huset som byggs vid brunnen .. alla kanske inte vet men iaf.
det typ brann där ;o
och ja blev ju så jävla livrädd , så var där sån tant , som ringde brandkåren osv osv..
sen visade de sig att ngn hade tänt eld på ngn elledning eller ngt
fett brist på liv den som gjorde det ist.. -.-
iaf
sen va ja och cassi ute och yra runder hihi* snacka och sånt
sen innan ja skulle hem kom oscar så snacka vi lite till sen cykla ja hem i världens racing fart :p
& nu bara sitter ja här och gör ingen nytta alls ..
läste texten fett såhär huller om buller allt var berättat men ja skiter i de nu , e trött .. och irriterad.

men ja slänger in kvällens klädsel..
enjööy

'
- JO JAG HAR VISST SHORTS PÅ MIG , men dom syns inte :p

kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0