- asså gud detta suger ;O

hej !
till en början , förlåt .. gud vad ja har blivit dålig på att blogga ;O
MEN det e trots allt sommarlov och man kan inte precis ha datan med till beachen?
iaf
kan berätta kort om min dag
följde med killarna till stranden och bada och hade allmänt kul , så tack för dagen
sen hem och då såg man att man fått färg som in i helvete ;o lite roligt faktiskt
och ja käka och drack , fan inte ätit mer än glass , GURKA HAHA , och ingen dricka , så de var välbehövligt ..

sen skulle ja egentligen sett eclipse , men det blev inte av , så jag såg shrek 3 med alice ist i 3D fett skojjjiiigt , och vi tog nog lite FÖR många sånna där glasögon HEHEHE och vi smuggla in cheeseburgare i salongen HHAHAH , vi va faktiskt sugna ..
iaf , den va sjukt bra och så gullig , så dt va inte sant..
sen nu när man åker hem så blixtrar de , åHH GUD HATA HATA HATA
så lär väll snart stänga av datan -.-
men ni kan få en bild på mig och mina snygga 3d brilloor HEHE
kisses
- så jävla heta asså (a'
och igga mig som fan , fast jag e fortf grymt duktig och inte sitter och redigerar :') så nu får ni se mitt riktiga jag :p
ha´de så jävla bra , för de ska jag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0