23:05 . felåt bloggen !

hej bloggen och ett väldigt förlåt!!
har verkligen inte haft tid och blogga och jag e sååå lessen ;(
men kan iaf beräätta om min dag !
först så skola då typ inget spec.
hade LARS (hest)
nice , ett "läxförhör"
hur smart e man om man säger så under ett läxförhör , ja jag ska bara gå iväg en liten sväng , ni hjälper inte varandra nu ? ÖHH ne ofc X)
iaf sen jogging , tänker inte ens säga min tid för den va ju sämre än sämst och enligt mikael så var det infektion/sjukdom på G , vilket kan stämma alldeles perfekt , för ja har sååå satans ont i min hals så de e nt sant:)
iaf sen hem och duscha och sen iväg till väla med rebecka :)
och shoppa (kommer bild)
sen hem snabbt som fan och sen till älsk , och kom precis därifrån , ytterst MYS , kommer nog ngn bild sen HIHI :love:
men ja kommer komma flera inlägg på rad nu heheh :D
ha´de
P.S ni ska få hissar o dissar också snart , för det va lagom längesen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0