22:27 - Do you feel better now as she falls to the ground?

Tja bloggen oscar här igen!
Tänkte göra en lite guide/schema för er nu som verkligen är awesome!
Ett litet kvälls schema kan man säga.
1.Du tar av dig kläderna. (tjejer ni behöver inte tänka på det har redan en tjej som jag älskar med hela mitt hjärta)
2 Du borstar tänderna med tandpasta i 3 min
3 Du slår ett sista nattpink
Sen efter det är du klar på toan och jätte trött. Men då smsar man med olivia  till man trillar av. (trillar av? Hur tänker jag,ligger ju redan?) för hon gillar inte när man sover tidigt;pp
Sen tillslut slutar det med att man råkar somna och vaknar mitt i natten och bara SHIIITE AMAGAAAD glömde skriva god natt :o sen somnar man igen ehe.
Men följ detta schemat 1 dag och du kommer märka mkt skillnad bra eller dåligt? Check it out by u self ;)
aw, olivia e sötast§  Men det är min tös alla olivia e sötast§, men alla det är min tös ehhe se men inte röra ;) <3
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0