21:14 - hihih HYPER :D::D:D

HEEEEEJ bloggen !!! hihih shallallal unibet shallalall unibet ne skojjaba X) 
men iaaaaaaaaaaaaaaaf
har duschat och packar klart känns jävligt skönt , MEEEEN tror ni inte mamma kommmer in och ba : gumman kan du ta philips kläder i din väska också ja baraaaaa neeeeeeeeeeeeeeej , det e verkligen det värsta javet när ja måste dela saker med min BROR -.-
men ja snäll som ja är får ja väl försöka MOSA ner de HEHEH :thumbdown:
mhmmm , men ja som ni alla vet sticker ja till POLEN till min kära släkt och firar min kusins konfa , och ja typ shoppar ihihihi ^^
hoppas ni nite saknar mig föööörr mkt (a
MEEn eftersom ja då inte kan ta med mig min DATA  så bloggar älskling , eller han ska i alla fall försöka!
så ni kan kolla ändå (y'
och ja bloggar när ja kan där nere :)
menmen , "!
ha´de
bloggar snart igen och ni får se vrf HAHAHAHHAHAH
- jaa ni , ja har FETA problem att packa hehe :blush:
menmen , ha det finfint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0