20:48 - vattenmelon (y'

hejhej bloggen (igen)
nu ska ja snart ner o käka vattenmelon *mums* ggr 1000000000 sa ju att hon skulle komma hem med något gott :P
tänkte bara åh skriva av mig lite !!!
* hon tror hon ser bra ut !
* hon e i grekland med grisar påstår hon , e de inte hennes vänner ? , o vad ja vet kallar man inte sina vänner så -.-
* hon tycker att fett e fult , helst ska man se ut som en sticka !
* och all trend skapades efter henne , enligt henne ( NOOOT)
* hon ser ut som fan med sina jävla operationer hit o dit .. hennes ansikte ser ut som en kossas RÖV!
* hon failar sina redigeringar i ph , med att bli brunare och smalare -.-
fett irriterande hon är ist ...

Hur mycket väger du?
& varför har du emot tjocka tjejer?

 

Jag väger typ 50 och jag har inget emot dom? Är gärna vän med feta så jag ser smalare ut på bilder..? Det var därför jag åkte med 3 grisar till Grekland ju!

 

asså JAG FÅR UTBROTT ; HON E JU INTE NORMAL!!!!

 

 

ha´de

annars


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0