18:54 - felåt så mkt igen ;o

hej bloggen och alla läsare !
asså ja ber om ursäkt igen :O ja hinner fan inte blogga alltid nå¨got på gång , men kan berätta om dagen och bilder kommer också :thumbup:
så imorse vakna jag vid halv 12 och sega mig upp och satte på datan och snacka med olika :)
sen skulle ja få mitt rum kliniskt rent enligt mamma ;)
så det var ju bara till att sätta igång ,sen när man var klar blev det familia med alice :) kan visa sen vad ja köpte
sen väla och sen hem :)
jag e så trött , så ja skratta åt helt meningslösa saker :P
hehe
men NU ska ja rensa min garderob så blir alice glad :)
men innan det ska ni få bilder på vad ja köpt som ja sa X)
ha´de
- skitbra bild NOOOOTT , iaf såna trollslände örhängen på rea hihi :)
- en vit pösig tröj/tunika , för en perfekt dag på stranden :)?
- (Y)
tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0