16:20- dryg människa nejdå!

hej bloggen ska börja med en sak först !
det med kissie , som maria kommentera!
- vet nt om ni ser vad det står , men IAF
nr1 på den första från maria
om man e bakis e man INTE nykter , man har inte fått ur all alkohol ur blodet , och då e man inte nykter ?
+ att man får inte lov att köra bil bakis , just för att man har alkohol kvar :)
så där kom det svaret :)
andra frågan som OCKSÅ är från maria ja hur kan ja veta det , jo jag e smart , kolla IP adressen den e samma :)
ja det första skrev du ju , redan i andra kommentaren , och kissie heter hon inte hon kallas :P och andledningen till vrf det blev kissis var väll för ja skrev fel , men om du kollar vad ja har skrivit under så har jag stavat rätt inga problem eller oklarheter nudå MARIA :)?
och en sak till som du sa , vrf ja tar upp henne i bloggen , jo just för att hon själv hänger ut en massa i sin blogg så why not :)?
men ha´de:)

Kommentarer
Postat av: maria

ursäkta för jag glömde skriva mitt namn :)

men de va inga frågor jag ställde utan de va påstående elr vafan de heter.

och varför kommenterar du att kissie stavar fel när du själv gör de? lite dumt kanske? ;)

2010-05-31 @ 18:24:54
Postat av: Anonym

och en sak till, vadå dryg människa? de är väll förfan inte jag som lägger ut ett inlägg från hennes blogg å sen kommenterar det på min egna blogg? herregud -.-

2010-05-31 @ 18:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0