14:17- HAHAHAHAHHAHAHHAHAHHAAHAHAH

hejsan bloggen !
nu har lilla släkten kommit , och innan vi åt , så klädde ja ut mig till sån med slöja , (inget illa menat) så sprang ja runder och dansa och va allmänt löjlig.. och min farfar kan typ arabiska , visste inte ens jag HAHAHAHh och fyfan vad han babblade på , ja höll på att dö av flabb och alice med , vi flabba så jävla mycket , sen så typ kalla han min pappa mohammed och mig ngt cp namn AHAHAHHA , assså såååååå jävla kul ni kan inte förstå , sen typ bara börja han göra såna konstiga miner HAHAH ohfyfan
ja dör helt allvarligt snart !!"
obs: inget illa menat mot dom som har slöja , bara en kul grej.
mm , iaf , nu har jag och alice käkat , typ spyr snart så mätta vi e (a'
hmmm , ja efterätt snart i guess (y'
men ni får ha det underbart sålänge !
puss :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0