21:17 - jag älskar MIN oscar§

tjena mittbena blogghel****!
wäh , min blogg e riktigt tråkig , för ja har liks nada att skriva om -.'-
iaf, prao idag som vanligt ;) riktigt kul liv ja börjar få ..
iaf praoade sen snabbt som fan te skolan och ha utvecklingssamtal , HA-Ha till alla er som tycker att ja e nörd i twillight kan ju bara säga att det lönade sig i skolan , höjde min lösförståelse från 5 till 9 mohahah that´s it !
iaf , mkt bra går det osv..
sen hem typ följa med rebecka och rebecca te dansen och sitta o flabba åt ngn unge HAHAHHA gud X)
ja sen hem datan och nu blogga lite..
ja asså hmm , ja ni får väll mer bilder i helgen som ja sagt för då kommer det hända grejer (H)
så sålänge får ni en tanke i mitt huvud (a'
XOXO/olivia.


" jag tycker det är jätte modigt av japaner, ( vilket det va idag ) som inte kan svenska då förståss och inte så bra engelska , att beställa glass och fråga efter alla smaker , kan ju inte säga att det va världens enklaste att tolka vad dom sa , men det e en annan femma , men iaf , tyckte det va sjukt modigt, för ja hade aldrig vågat gå fram till ngn och köpa glass när jag inte kunde språket, (y'"

Kommentarer
Postat av: amelie

yeah! en till twilight-nerd! :D <3<3<3

2010-03-12 @ 22:17:34
URL: http://ameliekiliansson.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0