19:26 - BAAAAAAADAAA ;D

shuuu bloggen!

praoat idag igen ofc
idag har jag fått göra mycket ;D
typ först torka alla hyllor ofc , alla som inte blev torkade igår, sen kom massa leveranser , så fick man packa upp och hålla i godis ;D och byta klubbor ;D sen stog man och gjorde glass och servade i kassan lite , sen jaa fyllde man på läskkylen och slängde sopor osv. rolig dag förutom att min mamma tycker ja ska ha foppa för ja får ont i mina fötter , wäh , går som en fkn halt höna..
men iaf , imorgon ser vi väll vad som blir shemat (y'
förmodligen städa först as usuall.
menmen , blir fler inlägg senare ikv , med mina åsikter kring**** ja justdt ;)
följ bloggen så får ni veta strax
ja ska bara bada lite med liam (y'
XOXO/olivia.
btw : bilder kommer sen , har lite bilder, mohaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0