17:49- jag e trög

heeej bloggen!

IDAG har fan vatt en händelserik dag ändå ;O?
först va jag helt yrvaken när mamma kom in tänkte ja , vafan skola idag? ne då ville hon att ja skulle gå ner och lägga mig hos liam för hon skulle köra pappa , lätare sagt en gjort masade ja mig ner där föll pladask ner i sängen och somnade om , vaknade ngn timme senare av att liam börja gnälla för han hade tappat nappen, yrvaken som ja va brjar ja då leta och bara fan kan inte hitta den , så då fick ja gå upp ur sängen fram till garderoben och ta en napp därifrån , phhuu , ni vet själv hur jobbigt det är att gå upp när man inte ens e vaken ;(
iaf sen somande han om och ja också.
vaknade ngn gång vid 10 och då gick man upp dega lite , slängde i sig en macka sen ut på promenad med liam , han går som en jävla snigel skulle ja vilja tillägga ;)
iaf gick runder i kvarteret tills vi kom te lekan några meter bort från oss ba -.- iaf där hittade jag årets första nyckelpiga!!!! vet ni vad det innebär !??!?!?!? VÅÅÅÅÅÅRRR, och även när vi gick hem därifrån fick ja med mig några stycken , tog dock nt alla (a'
bild kommer längre ner!

aja , sen fick ja då reda på att det kanske var dags att fixa sig för snart skulle vi ha gäster , ehh va?
jaha snabbt som fan in i duschen och sen på med kläder och dammsuga och såntdär..
ja sen kom då typ halva släkten och firade fabror ;)
sen ja käkade vi osv...

snart kommer alice bralice och ska ha sina naglar fixade ohhh spännande se hur det blir förmodligen kommer bild sen , nu när ja ska försöka vara med aktiv och såhär:D

mohaha, vetttniii mamma kom upp och bara olivia passa liam i några timmar så får du vilka converse du vill , moahha sagt och gjort , klart som fan (y'
så jobbig e fan inte min lillebror ändå ! (a'
ja typ detta ja ville skriva XOXO/olivia.
- hihi OHNNEE, jag tog verkligen inte med mig dom hem och sedan slängde ut dom genom fönstret ;$ inte min stil liks ... (a'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0