00:27- glömm nt ändra klockan ;)


hejsan !

haha glömm nt ställla fram klockan , för nu drar vi "fram" utemöblerna i solen moahah menar ställa fram klockan . nolife:)
jaja , palla nt skriva i fredags , för ja jag venn ehade ingen lust .. -.-
på kvl , så kom alice te mig , och så mötte vi oscar och kollade let´s dance o myste lite:)
sen ja sov alice här och idag
så har vi varit på väla ;)
köpte ba smink (a'
och ja :)
sen imon va det egentligen tänkt att fiska men det sket sig även den här gången ;)
så ja jag får väll hitta på ngt kul X) §
jaja , typ gäster idag , sen så kom oscar o john och vi flabba lite hos philip
men dom gillar nt småbarn ackack ;)
jaja sen så gick dom och balbal och nu ska ja snart nanna cp trötter -.-
jaa men ja ni får lite bilder , (a'
och mitt veckoschema (y'
XOXO/olivia.




- min vecka e såååååååå rolig :')
ngn som har lust att göra ngnting ,?
för som sagt har NADA todo ;)



- som sagt gäster idag , och Ida har SJUUUKT långt hår , och allt e äkta ..
synd att man inte hade sånt hår själv ba ;(..

Kommentarer
Postat av: heviii

måndag: piercing med tvillingarna!<3

2010-03-28 @ 17:44:49
Postat av: me u know , <

mohahah jaa (Y)(Y)

kan nt ändra nu ;OOOOOOOOOOO

men jag vet , du vet jag ahar det im minnet >#333

2010-03-28 @ 17:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0