thai - ti trott som ett djur

hej bloggeen !
nu e jag i bangkok har  flugit 10 timmar fick  fan panik !
men det kan vi  ta ner ja kommer till hoteller for ska blogga do , hitta bara en  random data med fritt internet her po flygplatsen (y'
om typ 20 min ska vi flyga till phuket och sen oka taxi till patong beach oh der bloggar ja do resten om hela flygresan!
fyfaaaaaaaaaaaan seger ja, alice skr'ms och ja va redd , men det gick  over hihii !
men ja bloggar sen ( for tredje gongen  HHAAAAAA assso  fatta huur trott jag  e ,  jg och alice satt o skratta ot majones po flyget deen sista biten  so trotta e vi !
hors sen  gullugar !
btw , bildbomb kommer ner ja e hemma glommde givetvis sladdfan
men  puss
och  justdt vi landade her klockan halv 6 po morgonen  thai-tid och o var det redan 30 grader , jag kommerr do ...
ses 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0