21:06 - ang , kränkningar om utseénde ;')

hej
tänkte
skriva av mig lite innan ja spricker totalt !

har ni  funderat hur mkt skit vi får ta emot och att vi lyssnar på det , det e förjävligt ...
ja har fått höra av 2 personer att ja e tjock , ja menar jaha ? som om du har sett exakt min kroppsform?
nejjustdt.
ska inte ja kunna va nöjd över hur ja ser ut bf du ska komma och klaga , det e inte din kropp och du har inte samma åsikt om vad som e snyggt eller ej ?
så kom inte o klaga säger ja .
du TROR att ja fortfarande e jätte sårad men DU tror fel.
ja blev först , men nu insåg att du bara sa det till ditt eget FÖRSVAR , pfth men ursäkta mig att ja föddes med den kroppsformen och kommer ha den tills ja dör , det finns inte så mkt ja kan göra ..
gym , e du inte allmänbildad idiotejävel , går du gym bygger du muskler bygger du muskler blir du kraftigare ..
shiet , du tänker verkligen... INTE
men iaf vi får höra saker hit och dit , ja har lärt mig efter många ggr att inte lyssna och jag tycker att fler ska göra de .. personer som säger sånt , vet ni vilka de personerna är , jo det är personerna utan SJÄLVFÖRTROENDE. sånna som måste hacka på andra för att själv kunna se bra ut , det e nästan sorgligt.
så där som blir kränkta, ta inte år er , ni är guldvärda oavsett hur ni ser ut!
de är nästan en vana att gå efter vad ANDRA tycker , men det e ni som bestämmer över er själva, inte ska andra gå och klaga på er eller sånt ?
INGEN ÄR PERFEKT och INGEN LÄR BLI DET HELLER. så ja fattar inte vad folk klagar på..'
och tjejer , tjejer är fina med kurvor eller "tjockare" ben och tjejer e fina smala , got it ?
så öppna inte käften mer innan du vet ;)
dom enda ja kan tacka är mina underbara vänner och pojkvän som har stöttat mig genom alllt.
(ups glädjetår :'/ )
puss !
ni vet att ja älskar er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0