16:50 - fyfaaaan HAHAHA

hej bloggen !
jag hittade mig något att göra trots att det e söndag ;O ser man på :p
iaf , skulle käka så ja bara asså vafan e det ngn som köpt trummor dom har fan trummat hela morgonen , då sa min kära mamma , men dom har ju sån ramlösa dag nere i parken , AHAAAAAAA
så ja ringde alice med tanke på vad som hände förra året vi var där HAHAHHAHAHAHHA
så var vi tvungna att dra dit!!
sagt & gjort skjuttsade alice mig dit och sen kollade vi runder men upptäckte snabbt att det var massa ramlösa /vatten
typ stånd HAHA
sså vi gick och tog massa ramlösa flaskor
asså ni ska få se bild , ja trror vi utplånade stället HAHAHHAHAHAHHA
vi gick 2 vändor
var ju tvuingen hem och hämta väska JHAHAHAHHAHAH
åhgud
ja sen nu sitter ja bara här och ska nog göra det hela kvällen
ha´de
- första vändan HAHAHHA
- dettta är dock bara hälften av alla flaskorna HAHAHA
vi räkna att vi tjänade 520 kr på detta
jag och alice e bara sååååååååååå smarta ;')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0