00:05 - bara 10 timmar till avfärd yttligare 4 tills planet lyfter

hej bloggen !
nu e jag verkligen klar med ALLT ALLT ALLT , har haft små grejer att fixa under hela kvällen , ett bra tips ska ni åka iväg under längre period packa i GOD tid , det lönar sig , har fan stressat som en jävla dåre idag -.-
men iaf
skulle bara säga kommer blogga ungefär som vanligt kanske bara ngt enstaka inlägg om dagen , får se alice har iaf med sig data som sagt.
+ msn men tänk på att det e 6 timmar skillnad så 6 på morgonen här hemma blir 12 på dagen där :)
så ja ;)
men iaf , nu ska ja lägga mig på soffan och umgås med min kära broder
kanske hinner blogga innan ja sticker imon
om inte
ha det jävligt bra så hörs vi när ja e framme och sånt
jag älskar er !
P.s om ja störtar så kom ihåg att ja älskar er  ;')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0