- snart ska vi käka crepes

hejhej bloggen !

idag vaknade vi vid 11 tror jag och vi kunde inte somna igår, jag tänkte på massa läskiga skräckfilmer ja sett och typ trodde att det kunde hända mig , så jag och alice sov inte förrän halv 4 men  vi vakna lagom tid endå , och vet ni , solen SKEN som bara den här , så det va hoppa in i bikinin och käka och sen UTTTTT

vi gick till poolen direkt och bada lite , sen stekte liitee . sen ner te stranden och bada lite och sola lite sen blev det för varmt så vi gick tillbaka till poolen och la oss bredvid poolen , och så bada och sånt :') det gick liks inte att ligga still ;o
så vi gick upp på rummet och duscha och sånt , nu e vi klara .
såg också att vi fått rand , tummen uppp!!!
vi har bara varit här i 3 dagar liks.

men nu kommenterar alice att ja hade fått fräknar också ;(
gulligt.

men nu e vi asssssssssss hungriga o ska käka crepes MUMS!
hörs senare
loveu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0