- mer shopping ;o

tjena bloggen !
och alla som läser ihihi*
nu ska jag berätta lite mer om dagen HÖHÖ* askul när ni bara ska sitta och läsa utan att få kolla på några bilder , men håll ut , jag lovar att lägga ut de såfort ja e hemma.
men iaf

vi var ju assugna på crepes så vi skulle då köpa de , men innan de så käka vi lite nudlar :P
mkt gott !
sen efetr gick vi ut och kolla grejer och köpte crepes , JAG HAR ALDRIG SMAKAT NGT GODARE ;o
det va så jävla gott , mm , sen gick vi och kolla mer, sen gick vi tbx till hotellet och det var satans varmt så vi bestämde oss för att hoppa i poolen igen. det va såååå skönt , så satt vi där i en timme och bada tills det blev mörkt mysigt ;')

hahahaha , när alice föräldrar kom tillbaka berätta dom att dom hade fått böter ;o dock inte så mkt.. men lite komiskt dom körde utan hjälm som ALLA andra , och inget körkort , dom tänkte att man inte behövde det till moppe liks.
så fick dom böta ;/ dock bara 75 spänn HAHA
men jag menar thaiarna kör 4 stycken på en moppe utan hjälm och allt ?


sen iaf  fixa vi oss, och gick med alice föräldrar och käka på sabai sabai , as usuall , så jävla gott !
& efter de så gick vi på mer shopping :D , asså det skulle varit skönt och komma hem EN dag utan att ha handlat ngt , men det går fan inte !
dagens shopping blev : ett vitt linne typ ? med ngn knapp asfint iaf , och en sån solfjäder , som man vifftar med :D

sen nu har vi iaf kommit hem, börjar störa mig på alla som säger massa saker, typ snygg rumpa , bara rumpa och om dom vet att vi e från sverige blir det tjenare tjenare ,,,,....
man bara KEEEEFTN , fett varmt irritera mig inte , dör snart. höhö
ska försöka va trevlig eftersom dom flesta ändå är det här ;/

och justdt imorgon köper man formodligen större resväska ROSA :)
nice nice
men vi hörs ;)
loveu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0