- jävla viking mössa ?

hej igen bloggen !

nu har vi kollat en halv film ska väll fortsätta snart heh*

men först ska jag bara visa en jävligt "fin" viking mössa -.-
asså alice mamma köpte den , fråga mig inte vrf kul hade hon :D

och jag och alice dansar värsta viking/rysk dansen här ;s
ngt påverkade ? nej skojja , men helt seriöst , den ser ut som ja vet inte vad

så nu får ni en jävlllaaaaaa bra bjudbild asså. :p
herråh
loveu


- HAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHHA ja dör !
man använder denna fina mössa i norra thailand , ehee ?
jävligt fin ;')

och mitt hår ser ut som värsta rishögen , jag och alice längtar strong efter en plattång !!!
och tjocktröjan förklarar "värmen" i rummet typ 16 grader bf vi höll på att dö innan ehe*

ha´de
hörs sen om jag inte somnar eller om vi inte pallar blogga
höhö



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0