- hihihi * asså varmt som fan ;/

hej igen !
nu har vi varit och hämtat den där saken :D
jag är imponerad ;o
hur fan liks?
men men

skulle bara berätta att idag har det varit så jävla varmt så de e inte sant ;o
liks först imorse så vakna jag av att ja hade skitont i huvudet , och tänkte ne jag ska inte väcka alice ja ska försöka sova, men  då kom jag på , jag bara wtf jag hör inte den airkondiotionen ja bara OOFUCK , sen väcker ja alice och säger att ja har ont i huvudet så får jag en treo :D och även att den skitsaken slutat fungera vi bara AHHH VARMT SOM FAN , sen gick vi upp och sånt sket i det satt på den igen.
men när vi kom ut det va sanslöst , kunde typ inte gå kändes som o gå rakt in i en vägg när man kom ut.
och även nu på kvällen ja och alice bara slängde oss genom dörren till vårt kalla hotellrum
så jävla skönt , iaf så gick vi in i vårt sovrum igen , och tror ni inte jävla *** airkondotionen e avstängd , RARWWRWRRR
så nu satte alice igång dden på FU**ing 18 grader HAHAHAHHAHA
så nu kommer vi ha det skönt när vi ska sova hihi*
men ha det bra
loveu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0