- awee :')

hej igen!
påtal om den saken jag köpte , eller hämtade haha
den kan ni få se :D
och lite andra bilder , kunde ju fotta med webb !
hihi
men ni får först se den "saken"


- aweeee :')



- denna "fina" alkajda klänning HAHAHAH ja och alice leker jesus :D



- hihihi me (L) kroppspuder som doftar gott



- fotlänk :')



- billa bong shorts ROSA :')



- edhardy linne rosa



- Lv plånbok as nice



- rosa solfjäder ;')



- fin väska gucci



- vitt linne / tunika


- min rosa byxdress, syns inte så bra men asfin på ni får bild från kamera hemma .

hoppas att ni fattat att alla märken e falska förståss haha
men ja ;)
min shopping förmodligen blir det mer , har lite små saker också men palla inte fotta
loveu


Kommentarer
Postat av: helinn

omg!

diggar allt det du köpt asså, bra smak du har jag svär!

missuuuuuuuuuuuuuuuuuu<3333

2010-06-20 @ 19:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0