- ADOREEE THE CREPES MAN!

HEJ MINA GULLUNGAR !

tänkte förklara lite mer utförligt om dagen , heh blev bara snabbt inlägg för alice fixade sig och sen skulle vi sticka hahah..

men vi vaknade och sen gjorde vi ngt bada och sola VARMT sen upp så börja det regna, så vi låg och kolla film asbra var dom, vi såg andra delen av proposal , för vi inte hann igår ,sååå bra och sen såg vi fried green tomatoes. lät som värsta mongo filmen , men den var sååååååååå bra ;o
iaf , sen masa vi oss upp , hehe, o fixa oss sen ut och kolla runder like usuall sen käk , men mitt i detta hände en liten olycka hehe
vi skulle träffas på sabai sabai 8 , men jag och alice hade ingen klocka eller ngt så vi gick på marknaden sen mot sabai så var dom inte där så vi trodde vi hade gott om tid , så vi gick hem för ja hade mensvärk -.- och vi behövde dricka , så när vi kom hem vi ba ohhshit klockan e kvart i 9 , så vi går mot sabai igen , och där mitt på ngnstans träffar vi alice mamma AS-OROLIG , how sweet , hon trodde vi hade blivit bortrövade HAHAHAHHAH jag och alice dögarva.. men iaf sen käka vi .. eller vi hade redan käkat av crepesmannen så vi var nt så hungriga , heh*

sen kolla vi runder lite mer , och jag köpte en t-shirt till LIAM , sweet *
ni får se bild sist i inlägget.

och sen alla thai , pfthh vad kan man säga --.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- eller mest indier eller ja ser knappt skillnad men ändå.

sen träffa vi crepes-mannen igen , asså han e bara såååååååååååååååå gullig , har fottat hnm så ni får se när ja e hemma.

sen var det sånna peppz , som hade apor eller ödlor som man kunde bli fottade med , ödlan ÅH FYFAN !
han typ jaga mig med ödlan , ja bara AHHH
sen apan den var FÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR söt , men ja blev lessen när dom slog lilla apan ;(
men jag bara stirra på apan , sååå söt asså :'/

sen gick vi hem och fixa oss och köpte lite mentos och m&m¨GOTT!*
nu ska vi se film som vanligt i think :p
ha´de
loveu



- oj ursäkta att man ser mig..
ser stor ut , men det är den inte HIHI*
guuuuullliiigt!

puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0