'rosahjärta

tuddelu bloggcp!

jag skulle då lana med rebecka inatt , det gick ju rhm, "bra"
vi var väll uppe te 4 ? eller ngt i den stilen.
satt o krängde chips o godis ;D
sen så bara satt vi o dryga oss vid datan ;D och lite sånt D;
sen fixade ja mig tooooo bed;D
sen kom rebecka flygande på mig ;O
och skulle ligga längst in så hon slapp spöken osv.
men ja hon knäckte nästan fingrarna på mig  , AJ!
men aja det gick bra ;D
sen så fick hon ligga längst ut ;;
sen så höll ja på att somna .--.-- så fottar den drummlen mig -.-
men ja fick iaf bort bilden ;;
och nu sitter man här framför datan ba , ska väll hem och göra ngt snart , annars saknar mamma mig för mkt .-.-
'men puss så länge / olivia.

ngn bild ;D


- HAHAHHAHHAHAHAHHAHAAHAHAHHA , det e so NOT me. -.-
herreeguudddddddd , vilka bilder man kan hitta!

Kommentarer
Postat av: oscar

fin..

2010-02-24 @ 13:54:23
Postat av: Anonym

smäääääxxh

2010-02-24 @ 17:26:39
Postat av: me u knoe

hmm , ne ?

2010-02-24 @ 17:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0