'rosahjärta

hej hej  bloggen o alla som läser
idag vare skola (Y)
först typ vaknar jag 10 i 8 jävlar vad det va stressigt , sen så typ åkte mamma nästan utan mig wähh ;(
sen när ja kommer te skolan kommer ja på att ja har hk , så då tog man bussen dit o kom försent och sen blev vaniljsåsen helt mongolid, och sen till skolan och typ ha ngn från blå kamelen ? ;S
eller ngt kommer inte ihåg om det va det direkt efter , iaf sen lunch och då mös man lite med älskling , och fick ngn bild o så ;D§
och sen så var det typ no?
gick la bra (Y)
sen hade vi EPA , då frösökte ja göra no men det gick skit så ja pallade nt, gjorde lite på min mask ist ;) §
sen hem till rebecka och svara på alla frågorna på bloggen sen hämtade mamma mig och när ja kommer hem sitter lina här ;)§
så då hälsade man (A)
sen så fick max ngt slag i huvudet ;)
rätt åt hnm (Y)
så som han beter sig..
sen så ja sitter ja bara här och gör nada ska la över till syster snart o ha lite kul som vanligt men annars får ni ha det så bra
tuddelu / olivia §


tänkte lägga ut dagens  outfit
så här e den ;)
beverly hills tjocktröja - bikbok
vitt linne - hm
jeans - bikbok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0