'rosahjärta



min älskade pojke §
har jag dej har jag allt that´s it §
du är den ja vaknar för , den jag lever för , ja vet inte vad jag gör om ja inte har dej
min värld blir tom , ingen kommer kunna få mig på så bra humör som jag är med dej §
du är solskenet i min dag §
utan dej finns det inget hopp ingen tro
du är den finaste jag vet §
den bästa§
och framför allt min
och så ska det förbli§
olivia 'hjärta' oscar
så stavas ÄKTA kärlek.§
jag menar det , ja älskar dej kan säga det 10000000000000000 gånger om § du kommer aldrig förstå älskling §
jag e så jävla glad!
8/1-10 ngt jag ALDRIG glömmer , mitt livs underbaraste sak hände. dagen det blev vi §
dagen då mitt leende på läpparna förvandlades till ett ännu större leende§
älskling hoppas du vet att du är den luft jag andas, och utan dej finns jag inte§

oscar rehn , jag älskar dej :')§§§

Kommentarer
Postat av: oscar

aw hjärtat så gullig du är

älskar dig <3

8/1 §

2010-02-17 @ 20:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0