'rosahjärta

hejsan svejsan ,
precis kommit hem
typ
och mamma ville ut o shoppa med mig ;D §
tänk för att ja blir glad då ;D§
och tänk för att när man loggar in har bästavän skrivit en jätte fin text :')§
puss på henne§
och prov i skolan idag då heh (A) §
jag tyckte faktiskt att det gick bra (y' ska känna mig stolt ;*
haha , mm sen ville ngn unge ha min flaska så han kunde panta men ja va evil som vanligt och ville nt ge hnm (A)
så han stog bredvid mig och trodde han skulle få den , ;)
ack ack ack där trodde han fel , steg på bussen och han gick då , helt galet (a'
men iaf
ekebo imon då fett kul och fett taggad (h'
synd reebecka att du inte kan med :'(§
wähhh§§
men men , ska väll snart iväg dåååååå
puss sålänge , bloggar väll mer när ja kommer hem ;)§
och lägger in bilder o sånt då ;)
för nu har sanningfen kommit fram min data laggar fett mkt när ja lägger in bilder från mobilen ;o
ngn som vet vad man gör åt det :'(?
iaf , puss / olivia§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0