'rosahjärta

shooooo bloggen &  alla läsare ;)

idag va det sån friluftsdag
började med att man tog bussen till olympiahallen
och "spelade" lite tennis ;)
ehm , ja älskling skulle lära mig hur man servade en boll , hmm , gick väll bra efter ett tag?
iaf tennis ska ja aldrig spela igen ;(
och sen stack man med hevi och käkade på donkan, men den åsnan skulle åka buss så åkte ja med henne ,så ja ba hevi denna bussen går nt till stattena , hon ba jo  ja ba nej den går till donkan på knutan hon ba åhh
så resten av tjejerna fick vi aldrig med ;(
men sen träffa vi dom igen och åkte skridskor ;D
det va la kul
niklas va min lokförare ;)
tog ett tag innan han ens ville dra mig (A) men han hade inget val , och jonte va nt snäll ;( han drog mig på skridskor i håret ;(
och ja , men annars har det varit kul ;)§
och bilder kommer här ;)
ngra stycken pallade nt fotta med min dåliga mobilkamera!

-Hevi o sina miner ;D § gullig hon e <3
- Ishallen (y'
- Hilding ;D §§ sötnos

- Min lokförare (a'

Mina skridskor ;) ohja überfina (y'

typ alla bilder ;)
puss kommer fler inlägg senare eller snart (a'

Kommentarer
Postat av: heviiiii

olivia, vi ses imorgon ;)

2010-02-17 @ 17:27:40
Postat av: heviiiiiiiiii

pusshhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

2010-02-17 @ 20:07:43
Postat av: Me U know

hahah , ohja (y'

(A) whot?§§§

puss§

2010-02-17 @ 20:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0