18:19

hej bloggen !
nu har jag nästan fixat allt inför praoen imon , pfh , nu ska ja bara kunna vakna imon också ;(
jag åt en riktigt god hmm , eftermiddagsmat innan ? ehm sån vegetarisk kyckling med sån cp potatis ;D
hahah skitgott, ohja halv vegge (Y)
nej , venne , kanske ibland?
iaf , nu ska ja nog chilla lite bara , skriva på andra bloggen också nivet?
rosatotteband.blogg.se (y'
kolla !
sen ska ja verkligen försöka lägga mig vid 10 halv 11?
wish me luck?
iaf, kanske blir ett ultimtum minimum inlägg innan ja ska dejta min kudde?
aja
annars ha det gött
XOXO /olivia.
btw: ni får lite hissar och dissar .
* det börjar bli vår !!!!!!!!!!
* snön är nästan helt borta
* och imon börjar praon , skönt att få göra ngt ?
- det är fortfarande lite kallt
- alla störda som tror massa , och sen e kaxiga
- att lovet e slut , vilket tyder på att jag har haft sämsta lovet på detta året..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0