22:08 - my darling.

hellouw AGAIN!
varit hos alice och spelar skip-bo ohja liiv (H) sen te emma (y'
men iaf , sen fick ja min mobil att lägga över bilder (h'
så dom får ni också se nu under !
ja sen ska ja nog nanna så ja kommer upp emon.
och det gör inget om ni skrattar åt mig :'(
haha
aja , ha´de
- jaja , bidler sen rebeckas fest , phu gamla , men iaf
- troooolll WTF
- WPPUOOOOS , i´m sorry ;D  HATA MIG INTE ; NI HAR FAKTISKT LAGT UT SÅNNA BILDER PÅ MIG (A'
HEVI DU TEX: DEN JÄVLA BILDEN I SEXAN MED VÅFFLAT HÅR PIIIINIGT!
- WPUOOS NR2 (a' sry tjejer (a' ELLER DU ALICE :)
DU HAR ALLTID PINIGA BILDER PÅ MIG :) HHAH MAN FÅR BJUSSA PÅ SIG SJÄLV IBLAND HIHI!
- ohja ja och alice gillar att springa NAAAT (a'
- finn 2 jävla fel HAHAHH
- emmas trasiga snutte , nawee :) hoppas du kollar din snutte e fin :')
ha´de puss !

Kommentarer
Postat av: HEVI

VAH! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ la du ut den. nu kommer jag till skolan olivia, vi hörs!

2010-04-15 @ 08:06:54
URL: http://hheviyolbir.blogg.se/
Postat av: -.-

ASSÅ OMGOGMGOGMO

VÄNTA DU BARA, JAG SKA DÖDA DIG :D



INGET SMINK HÄR KOMMER JA

2010-04-15 @ 15:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0