11:28 - ZUMBBAAA

HEEJ bloggen och alla läsare !
nu har jag fått min skönhetssömn , ja jag bloggade inte mer igår höll fan på att somna med datan i knäet!
men ja så e de :D
men ja nu ska ja snart fixa mig kanske , ska dansa kom ja på :p
haha , yesyes , kan ju inte sitta här med datan i knäet & glo tv hela dan ;S
men ja jag bloggar senare  när ja har dansat eller något , men inget kul har hänt , så finns typ inget att blogga om ;s
men ha det jävligt gött , så hörs vi senare !
öh tänkte typ ta dagens tanke , för ja känner för de :p
" varför är det så jävla svårt att säga NEJ ? , säg det , det sårar nte folk lika mycket då , för istället så måste man försöka undvika , är det inte bättre att bara säga nej ? åh blir bara så sur , och sen ska man låtsas att situationen är jätte bra men i själva verket är det SKIT!
säger bara en sak , det kommer inte gå mycket längre till , en vacker dag står ** där själva , och undrar vad ** har gjort ? det enda man kan göra då , är att tänka , tänka på vad man har orsakat innan. kanske då kommer ** på vem ** har sårat och vad ** har gjort ... "



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0